Lediga dagar!!!

Från och med igår kickade mitt nya schema in på jobb. Schemat som är anpassat för de studier jag bedrivit parallellt med ett heltidsarbete tidigare skall nu få en ärlig chans. Således kommer jag arbeta ca 2,5 dagar i veckan men pga en väl utformad överenskommelse kommer jag fortsatt plocka ut en något reducerad men ändå jämförelsevis en heltidslön:D Sedan får Csn pumpa in ngn tusenlapp med.

Jag rivstartade igår med att sätta mig i biblioteket ett par timmar, fantastiskt mysigt ställe, alla bara är där för att plugga och viktigast av allt, de håller käften!!
TIll lunch inhalerade jag en fantastiskt god fetaostsallad från deras cafeteria! Magisk! Kanske pga att halva salladen var ren fetasost:D

Det blir en repris på det idag!

Eftersom legat nere ett par dagar, vilket i sig är förvånansvärt då S kräkt ur sig ett kommentarvänligt inlägg efter varannat, så har det inte rapporterats om resepokern. Den har lyckats växa från 380euro till 920 utöver det ligger en bonus på 280USD så vi tar stormsteg mot solen!!

Läs S senaste inlägg, fantastiskt vad folk kan se miserabla ut. Egentligen vill man bara skratta åt dem, trivs du inte? Byt jobb och skaffa dig ett liv istället för att låta det gå ut över förbipasserande! Jag hoppas att busschafförerna fortsätter hålla modet uppe:D

Biblioteket nu!

Ciao!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

pyss!

2009-02-03 @ 19:10:36
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: molle

hur går de med bloggandet pidda? tycker inte du kommenterar solle så möö längre? :O

2009-02-04 @ 18:34:23
Postat av: Anonym

Sjukt skoj blogg, tycker nästan du uppdaterar den lite för ofta, man hinner ju inte med..

2009-02-18 @ 17:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0