Vår vän i misären, vårt ljus i mörkret, vår röst i samhället!

Då var det dags igen!
Samma donna som för ett halvårs sen stod i nationell TV och förklarade för de folkvalda "att om något skall hända så skall det hända nu". Och visst lyssnade de, de lyssnade till rejält och golvet för landets sjuksköterskors grundlönern höjdes med 3000kr. Nu är hon tillbaka igen, mer laddad än någonsin tar hon ensam strid mot landets slarviga hundägare. I sitt senaste inlägg uppmanar hon till skärpning då allt fler hundägare slarvar med att plocka upp efter sina hundar. Inlägget som helt framförs på svenska, och därmed, vänder sig främst till svenska hundägare och kanske menar S på att Norska såväl som Engelska hundägare är bättre på att plocka upp efter sina husdjur?

Vi har sökt S för en kommentar men hon har nu påbörjat inlärníngen av sitt 4:e språk, rumänska, och det är således svårt att få ett tydligt svar ur henne. Vi får hoppas att S snart är ur sin östeuropeiska fas och återvänder till språk där en dialog kan äga rum. Vi måste ju få veta vad som skiljer norska hundägare från svenska!

Div. straff framförs i slutet av inlägget, straffen skiljer sig åt men slutsatsen är densamma oavsett straff;
Bada i din egen skit slarver!!!

- Idag kom mina studieböcker, Yesbox!
- Resepokern nerlagd för kvällen efter gårdagens utdragning, däremot skall S in och dominera borden! Alla med 1euro på fickan bör se ut, hon är tillbaka, mer oberäknlig än någonsin!

Missa inte 5.ans komedikväll med start kl 22! The big bang theory är sådär underskattat!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: maggan

det e väl skönt att hon e tillbaka?? inte vill vi väl att hundarna ska ha sitt bajs överallt? det vore ju lite äckligt.. tycker S gör ett bra jobb!

2009-01-27 @ 20:38:45
Postat av: Eva

Hon skäller aldrig på dig på Polska? Det borde ju ligga S nära till hands...

Ska köpa en liten polisuniform till henne.

2009-01-27 @ 22:36:24
URL: http://fantasifeber.blogg.se/
Postat av: stefan

Jag vet fortfarande inte vem S är. Någon man bör veta vem det är?

2009-01-27 @ 22:39:33
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/
Postat av: stefan

jag har bloggat i ett par år men jag har bara bloggat här på blogg.se sedan aprill förra året.

2009-01-28 @ 08:03:40
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/
Postat av: Michael

Svar: Memoirs of a Geisha är mycket läsvärd! Den är helt enkelt fantatsikt, det är i alla fall så jag kommer ihåg den, det var trots allt över 2 år sedan jag läste den så mina åsikter kan ha kommmit att ändrats. Men prova! :D

2009-01-28 @ 16:02:55
URL: http://wordfail.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det är bara en tidsfråga innan polskan kommer in. Kan tänka mig att hon låter extra arg när hon skäller på dig på polska :P

2009-01-28 @ 17:29:41
URL: http://fantasifeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0